Daewoo-FSO Polonez Caro Plus – Policja (Polska)

Daewoo-FSO Polonez Caro Plus to samochód osobowy produkowany w latach 1997-2002, jako następca modelu Caro. Podobnie jak poprzednik, występował w kilku wersjach nadwoziowych z odrębnymi oznaczeniami modelowymi – jako pięciodrzwiowy hatchback (Caro Plus), czterodrzwiowy sedan (Atu Plus), dwu- i czterodrzwiowy pickup (Truck Plus), pięciodrzwiowe kombi (Kombi) oraz pięciodrzwiowy kombivan (Cargo Plus). Na bazie modelu powstały również wersje specjalne, takie jak sanitarka i radiowóz, modyfikowane przez zewnętrzne podmioty. Poloneza Caro Plus wyposażano w silniki benzynowe o mocy od 76 do 103 KM. W ofercie była także jednostka wysokoprężna o mocy 70 KM. Samochód posiadał pięciobiegową, manualną skrzynię biegów, a napęd przenoszony był na oś tylną. Produkcję modelu zakończono 22 kwietnia 2002, tym samym kończąc erę Poloneza trwającą łącznie 25 lat produkcji wszystkich modeli.

Podobnie jak model Caro, w polskiej Policji model Caro Plus pojawił się krótko po jego wprowadzeniu do sprzedaży. W wersji policyjnej kanapę pokryto łatwym w czyszczeniu skajem. Często montowano szybę z pleksiglasu oddzielającą przedział dla zatrzymanych od funkcjonariuszy.

Prezentowane modele to miniatury w skali 1:43 wyprodukowane przez firmę Welly. Ze względu na to, iż różnią się one jedynie wzorami malowania, zdecydowałem się na umieszczenie ich w jednym wpisie. Modele nie posiadają otwieranych elementów. Dołożyłem do nich własnoręcznie wykonane, polskie tablice rejestracyjne.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Opis modelu i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *